SPOTKANIE SZKOLENIOWO-INTEGRACYJNE 2016 – SPRAWOZDANIE

integracyjne2016_3Pod koniec maja, przy okazji kolejnego spotkania integracyjno-szkoleniowego spotkaliśmy się w stolicy Jury Krakowsko-Częstochowskiej – Zawierciu. Był to nie tylko czas aktywnego wypoczynku, wspólnych wycieczek, ale również owocnych dyskusji. Pierwszego dnia uczestnicy spotkania wraz z rodzinami przybyli do hotelu Villa Verde, gdzie „zarzucili kotwice” na kolejne 3 dni. Obfitujący w atrakcje dla całej rodziny hotel, był naszą bazą wypadową na dwie bardzo udane wycieczki.

Piątkowy poranek rozpoczęliśmy w oficjalnym tonie rozmów nawiązujących do najważniejszych spraw poruszonych podczas walnego zebrania PTOO, które odbyło się przy okazji konferencji ”Optometria 2016”. Za to już po obiedzie wybraliśmy się na naszą pierwszą wycieczkę, rozpoczynając w Kluczewie, skąd udaliśmy się na Pustynię integracyjne2016_4Błędowską. Jest to największy w Polsce obszar lotnych piasków o łącznej powierzchni 33 km². Miejsce to znane jest nie tylko ze względu na unikatowy charakter geograficzny, ale również z popularnych produkcji filmowych jak „Faraon” czy „W pustyni i w puszczy”; Beata Kozidrak i grupa “Bajm” właśnie tu kręcili teledysk do piosenki “Nie ma wody na pustyni”.

Z Pustyni Błędowskiej wyruszyliśmy w kierunku Ogrodzieńca, gdzie zwiedzaliśmy znajdujące się na niewielkim wzniesieniu XIV-wieczne ruiny zamku. Najlepsze kadry można uchwycić z malowniczo usytuowanych wzniesień wokół zamku. Dzień pełen atrakcji zwieńczyła wspólna kolacja.

integracyjne2016_5Sobota minęła nam pod znakiem aktywności fizycznej. 25-cio kilometrową trasę z Morska przez Mirów do Bobolic pokonaliśmy na rowerach w 11-osobowym składzie. Jeśli zainspirowani naszymi dokonaniami postanowicie wybrać się na wyprawę rowerową w okolice Zawiercia, miejcie na uwadze, że choć malownicze, okoliczne trasy leśne i polne bywają bardzo piaszczyste, a wzniesienia i górki z pozoru łagodne, są dosyć trudne do pokonania. W całości odrestaurowany zamek w Bobolicach można podziwiać nie tylko zwiedzając go, ale także odpoczywając w położonej u jego podnóża restauracji.

integracyjne2016_2W trakcie pobytu nie zabrakło też czasu na zdobywanie wiedzy. Z ciekawą prelekcją na temat najnowszych rozwiązań oftalmicznych, wystąpił u nas Pan Sławek Bedliński z firmy Hoya, będącej jednym ze sponsorów naszego spotkania. Korzystając ze sposobności chcieliśmy podziękować firmie Hoya za zaangażowanie, jak również firmie CooperVision, które po raz kolejny wsparły finansowo nasze spotkanie.

Niestety, wszystko co dobre szybko się kończy, i tak też było w tym przypadku. Z pewnym niedosytem rozjechaliśmy się po Polsce licząc, że kolejne spotkanie integracyjno-szkoleniowe (w przyszłym roku planowane w centralnej Polsce) odbędzie się w jeszcze liczniejszym gronie. Już dziś zachęcamy Was do zarezerwowania sobie w przyszłorocznym kalendarzu terminu od dnia Bożego Ciała do niedzieli.

Serdecznie zapraszamy!

LinkedIn

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies